Tre medaljer på Kinnaträffen!

Värnamo ställde upp med 6 st brottare vid helgens tävlingar i Kinna och fick med sig tre medaljer hem, ett guld och två brons.

Guldet stod Arvid Eskilsson i U69 kg för. Han mötte Gabriel Desimons, Trollhättans AK. Tyvärr fick Arvid bara en match, men den vann han storstilat. Brons blev det för Pontus

Adolfsson som fått gå upp i P47 kg. Det kunde möjligen blivit ädlare valör för Pontus, men ett visst mått av slarv kunde tydas. Edvin Causevic K42 kg stod för fin brottning och knep den andra bronspengen, mycket välförtjänt.

Övriga resultat:
Axel Skillby K32 kg fick respass efter två hårda matcher.Joakim Salomonsson K29 kg vann sina två första men gick bet i de två sista.Christoffer Gustavsson P42 kg vann sin första men förlorade resterande två.

Niklas Skillby